Hogy kerülök koreai szakra?

Ha nekem valaki 5-6 éve azt mondja hogy koreai szakra fogok majd jelentkezni, egyszerűen kiröhögöm és elsétálok.
Akkoriban már nem volt számomra ismeretlen a kpop világa, de még nem vonzott. Nem késztetett arra, hogy beleássam magam Korea világába!
Tisztán emlékszem hogy minden álmom volt idegenvezetőnek tanulni. 

De aztán jött egy páli fordulat, és kitaláltam hogy az én utam koreai lesz.
Ehhez persze kellett a kpop bugyraiba süllyedés. Folytatta a kdrama, majd a kultúra, a nyelv...az ország...és persze az sem utolsó helyes ok hogy sok koreai emberke van körülöttem, akiket imádok!
(innen is puszi, bár ezt nem látjátok vagy értitek)

Egyszóval : elsüllyedtem!

Az elején angolt tanítani szerettem volna odakint, de ez a terv hamar meghiúsult. Ellehetetlenült. Így kezdtem kutakodni és hallottam a koreai szakról, amit csak az ELTE-n tudnék tanulni.

Hamar nagy célom lett, és 4 éves vágyakozás után, 2022 február elsején leadtam a jelentkezésem is. Innentől már csak tanultam és vártam.

Érettségi után bekerültem egy koreanisztikás messenger csoportba, és habár féltem hogy kilógok majd...ez egyáltalán nem így történt! Sőt! Csupán órák kellettek hogy össze tudjunk barátkozni a lányokkal. Azóta már hetek teltek el, és naponta beszélünk. Az ízlésünk teljesen megegyezik, borzasztóan jól kijövünk egymással!

Így mikor ma kiderült hogy a legtöbbünket felvették...mondanom sem kell mekkora volt az öröm!

Dióhéjban ennyi a történet ; hogy kerültem ide? 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Koreai szak első 2 hét

Update

Hali mindenki