Egyetem

Szóval... Bekerültem Koreai szakra, ELTE-n... A helyzet az hogy iszonyatosan örülök, de borzalmasan félek is. Pontosan mitől? Költözés, új emberek, új környezet...
Ami valljuk be jelenleg nekem baromi nehezen fog menni. A városba komoly erőfeszítések árán harcolom be magam. Pedig tök pici helyen lakok. 

Szóval rendesen bennem van a félsz, de közben évek óta erre vágytam!

Úgy döntöttem ennek fogom szentelni ezt a "blogot" az utamnak és életemnek ezen a szakon, na meg persze a felkészülésre rá.
Szerintem ez menni fog, és valószínűleg izgatottan tudok majd róla posztolgatni. 
Vagy depressziózni a honvágytól / szorongástól stb stb...

Mindenesetre talán van valaki akit érdekel majd:)
Also... Ma befestettem a hajam rózsaszínre és NAGYON tetszik!! 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Koreai szak első 2 hét

Update

Hali mindenki