Update

Tegnap, azaz augusztus 25-én volt a beiratkozás.  Iszonyatosan vártam,  mivel sok szaktársam megismerhettem már interneten,  és most végre tudtam velük találkozni.  Habár sokuk már rég végzett, így velük nem tudtam sok időt eltölteni,  volt valaki akivel viszont igen. 

Ez pedig a leendő szobatársam volt,  akit már most imádok!  Engem a KCSSK-ba vettek fel,  ami megint csak egy kaland lesz.  Mint kiderült akaratlanul is valami mézes bödönbe nyúltam,  mert mindenki KCSSK helyre akar cserélni,  annak ellenére hogy ez egy baromi eldugott hely. Na mindegy. 
A lényeg,  hogy lassan költözöm,  bár még messze állok a késztől.  Rengeteg dologra van még szükségem a kolihoz, mint pl papucsok meg szennyes tartó... Tényleg olyan dolgok amikre az ember otthon normál meglétként tekint. Őrület!

Na de. A koreai szak és a Budapestre való költözés már 2 nagy álmom teljesíti. Emellett becenevet váltottam,  ez így már 3. Sokáig úgy tűnt, hogy a 4.álmom is valóra fogom váltani,  s mindemellett kínait is tanulni fogok.  Na ez nem fog sikerülni. A barátaim,  illetve ezt már kipróbált HÖKÖS diákok szerint brutálisan nehéz,  megterhelő,  és szinte lehetetlen. Jelenlegi állapotommal pedig nem igen szeretnék túl nagy falatot bekapni... 

Így a kínai helyett valami olyan minort fogok választani,  ami lehetőleg 3.félévtől indul.  Így tudok majd koncentrálni a koreaira,  valamint ha beleszoktam a budapesti életbe,  el tudok majd menni dooolgozni.  Ami szintén nem utolsó oka annak,  hogy végül úgy döntöttem, hanyagolom a kínait egyelőre.
Természetesen ez nem azt jelenti hogy feladom,  csak hogy majd a koreai után,  vagy a koreai nyelv tanulási folyamatának kiemelkedő részén kezdem majd el tanulni. 

Na de térjünk is vissza még egy kisebb dologra.  Mindenáron el akartam kerülni a tesit és a sportokat,  hiszen megvolt bennem hogy edzeni szeretnék,  és táncolni. Ennyi elég.  Na ez egészen pontosan addig tartott,  míg a kezembe nem nyomtak a beiratkozáson egy "brossúrát" mindarról,  ami az ELTÉ-n elérhető.  Mondanom sem kell hogy rögtön kinéztem vagy 5 dolgot,  amiből sok olyan küzdősport, amelyet gyerekkorom óta csodáltam!

A nyakamon van a költözés,  majd az egyetemi kezdés.  Rettenetesen izgatott vagyok,  de azt sem tagadhatom hogy félek.  Egy tényleg kisvárosból fogok a fővárosba csöppenni, hogy álmokat váltsak valóra,  tanuljak,  és hogy végre a budapesti szeretteimmel is lehessek!
 De mint ahogy már említettem,  még sok dolgom van.  Szóval most indulok is a boltba... 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Koreai szak első 2 hét

Hali mindenki